|
|
|
|---|---|
|
Hej! Råkade ut för lite problem mitt i Danmark vid 9-tiden på onsdagskvällen på en öde parkering utanför en fabrik. Skulle ta några papper ur väskan, öppnade bara bagageluckan med (den dumma) knappen på nyckeln, la nyckeln bredvid väskan, tog pappren och smällde igen luckan utan att ta nycklarna först!! Gissa om jag blev helt ställd några sekunder senare. Funderade i nån timma hur jag skulle bryta mig in i den egna bilen och komma billigast undan. BMW (o)Support och SOS International föreslog ett slag i dörrfönstret men vad hjälper det om nycklarna är i bag.utrymmet. Valde att ge mig på lucklåset - ser litet ut tänkte jag och med full tillgång till en fabrik av BILDELAR så skulle det vara en bagatell att bryta upp det. Efter 4 timmar dragande och vridande och tillverkande av specialstål för ut-dragning av lås vet jag bättre. Låset förstört, lacken runt om bortskrapad och ..... just det bilen oöppnad. Reservnyckeln kom så småningom med hur fixar jag låset nu? Kan man helt enkelt köpa ett nytt lås eller | |
| Prata med BMW, min erfarenhet är att de är väldigt duktiga på att sälja reservdelar styckevis. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.