|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ekan, om man ung och inte har barn så tio över nio tidig! Får jag sova till halv åtta, då är jag över lycklig över att ha sovit så länge! Jag prutar också alltid när ja ringer på en bil som jag vill ha, MEN det är absolut det sista jag frågar. Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
hehehe.... Privata bilköp är ju upplagda för humor. Jag skulle kolla på en 540ia -99 i Östergötland. Verkade vara seriös säljare... Gjorde upp om att träffas på en mack. Bilen skulle gå kanon. Står där och väntar när telefonen ringer... "du kommer inte att tro mig, men bilen har tappat drivningen". Fick åka hem till honom och bogsera upp den på avfarten igen. motorn gick fint, men det fanns ingen tillstymmelse till vilja att driva varken framåt eller bakåt, inte ens ett missljud när man petade i drive. "måste vara motortvätten jag gjorde igår..." jovisst :p Fick sedan mail om att det nog bara var en av drivaxlarna som hade "hoppat ur" hmmm... Trot eller ej, men jag provkörde faktiskt bilen några veckor senare men den gick inte så bra... Men, vilket prutläge jag hade på den kärran! Bilen verkar nu i alla fall vara såld till någon med antingen goda mekarkunskaper eller någon med den raka motsatsen. /Fredrik Det är aldrig för sent att ge upp! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.