AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
7.353

söker bilder på snyggtstylade e36:or

Sida 3 av 3
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Seal: Tack ska du ha!

328: Länk
318: [Avställd] Länk
/Daniel
dj
309
djstiv
M3 3.0 -94
jag som skrev fel, menade självklart sidokjolar.
dj
309
djstiv
M3 3.0 -94
Och då kvarstår min "poäng"...

står du och pissar i motvind? :)

Du säger att det ser taskigt ut när det inte är "komplett" m3paket. Och jag tycker då att sidokjolar är MINST lika viktigt som front/bakspoiler. Antar att du också gör det då du skrev som du gjorde...
pg_ice
M3 Sedan har inga sidokjolar :)
så jag kommer nog undan där
pg_ice
eller rättare sagt det sitter väl nån typ av kjolar men dom ser ju mer ut som en grövre del av tröskeln.
inte samma "väck" som Coupen har.
så ok jag står nog fan och pissar i motvind om jag tänker efter :)
sidokjolar kan man alltså klara sig med utan att det ser billigt ut,så jag får väl ta tillbaka en del av utalandet
dj
309
djstiv
M3 3.0 -94
Länk
ha
734
haack
X3 30d -18

M3paket, stora fälgar och allt de uppräknade är ju viktigt. men som en annan sa så är de kul med original grejer, eller grejer som ser original ut men endå skiljer sej. sen kan de vara kul å ha lite ovanliga grejer på. t.ex M3 coupé stolar, eller amerikalisten fram. lite sånt som inte märks förräns man synar bilen. dock måste ja säga att man kan hänga på hur mycke styling som helst, ha 30"hjul på men allt ser förtaskigt ut om man inte har puts! ja föredrar nog en helt original 316 med superputs framför en risig M3

mvh

ha
734
haack
X3 30d -18

djstiv: vad är de för "läpp" under kofångaren bak?

Haack: Jag undrar hur amerika listen ser ut?? Har du bilder?
ha
734
haack
X3 30d -18

Seal: har ingen bild på den, men den har mindre utfasning för regskylt (VV:s lilla skylt) samt texten "BMW" i mitten.

hör med din bmw handlare, dom kan ta hem den.

Nej jag har inte tänkt skaffa mig en sådan. Blev mest nyfiken på hur den såg ut. Så om någon har bilder på det så skulle det vara intresant att se.
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Seal: Kolla denna bild, den kommer från Micke Olssons galleri.
Länk

328: Länk
318: [Avställd] Länk
/Daniel
dj
309
djstiv
M3 3.0 -94
Haack: vet inte, tog bilden från realcar.

Tänkte bara visa att det finns m3sidokjolar till sedan, som pg_ice påstår att de inte finns :P :)
ha
734
haack
X3 30d -18

djstiv: coupé kjolarna passar på sedan och viceversa. vet att de diskuterats förr att de inte passar, men de gör de bevisligen eftersom jag har en kjol från en sedan. de som däremot inte passar är t.ex riegers kjolar, detta p.g.a uttag i kjolen för dörrarna. men de blev lite offtopic. ;)

mvh

dj
309
djstiv
M3 3.0 -94
Dåså, då är det solklart! ;)
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Länk

mixim: den var riktigt snygg.. finns den huven att köpa??
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Ja måste instämma igen där =) Brukar inte gilla sådant stuk men den där känns verkligen purpose-built! Finaste E36 jag sett i det sorts stuket iaf!

Du kan kolla all info om bilen på Jonsibals hemsida, liter du så har han säkert nämnt vad det är för huv:
Länk

Blogg finns uppe också.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.