|
|
|
|---|---|
| hej... någon som vet var man kan hitta en krockad e36 cab( men även andra bmw) till ett billigt pris.. det kan va i sverige men även i tyskland.. tacksam för svar | |
|
Du kan ju kolla här på forumet vilka som blivit blåsta, och åka till den handlaren... :) Skämt åsido, jag hade en granne till mitt tidigare företag och han renoverade krockade mercedes. Han fick köpa såna som försäkringsbolag hade tagit in. Kanske skulle kolla med det ? Niklas |
|
|
På mobile.de kan man söka efter krockskadade bilar. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Jag har hört att tyskarna inte får sälja krockskadade bilar (som ej reparerats) till utlandet. Alla krockskador måste polisanmälas i Tyskland och de vill väl få ett avslut på varje ärende. Ej säker men det kan vara skillnad om du representerar ett företag. Jag tycker hur som hellst att du skall kolla upp detta innan du far. |
|
| Vet inte säkert hur det är idag men för några år sedan var det iallafall inga problem att som privatperson köpa en krockskadad bil i tyskland. | |
|
Vad ska du med krockade till? Laga upp å sälja dyrt? Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
Så länge man inte fuskar ihop bilen och kör med öppna kort är det väl inget konstigt att man köper en krockad bil billigt och lägger ner arbete och pengar för att sedan (förhoppningvis) tjänar en slant? Det gäller dock att veta vad man ger sin in på, det kan kosta mer än man kanske räknat med att få ordning på bilen. |
|
|
bmw_jerry: hur ska du få hem bilen från tyskland utan körkort? |
|
|
ja, det är klart Kim. Det kan va tanken förtåss... Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
Rolex: Inte för att vara spydig, men det går väl knappast att köra hem en krockad bil från Tyskland ändå? MVH Christofer |
|
|
chrille82: hahaha tänkte inte på det :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.