|
|
|
|---|---|
|
Tja! Tänkte slå till på mitt första bmwköp!Äntligen dags!=) Går i tankar kring en bmw 540 årsmodell 02, vad säger ni om den?Eller har ni tips på nån annan modell som både har hyfsad komfort och prestanda?Man vill ju gärna att det händer nåt när man trycker på gasen!=) Tänkte en prisklass mellan 250-300000:- Mvh mackan | |
|
Har också precis köpt min första BMW! Det blev en 525ia M-pkt -03 då denna är betydligt billigare i inköp än en 540 samtidigt som 192 hk räcker till! Om jag skulle lägga 250-300 skulle det definitivt bli en 525, 530 av den nya modellen även fast E39 visserligen är otroligt mycket snyggare. Eller varför inte en 330 om några månader när den kommer ner i pris? |
|
| Skulle inte tveka en sekund,på att köpa m5 istället | |
V12 LeMans |
540 e39 av senare modell , som du nämner (-02) , är en trevlig bil med 4.4 liters motorn ( se modellguiden) . 540 är lättare att leva med som vardagsbil , än M5an . Men en 530 e39 är inte dum den heller . Eller om du gillar Alpina så finns det fina B10 4.6or( Alpinas version av 540 ) till salu för de pengarna du nämner , eller varför inte Alpinas version av 530 , B10 3.3 . |
|
540 är riktigt trevliga bilar, med komfort och bra omkörningsförmåga provkör en och du är fast lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.