|
|
|
|---|---|
jimmy/bmw |
Hej jag undrar om någon har varit och titta på den här Länk Är det något att köpa ?? Känner någon till firman Mvh Jimmy |
|
Bilen är inte 6vxl manuell, det är en automat. "Automat vxl", något som även styrks i bilreg "Regnr: WTA*** Färg: MBLÅ Fabrikat: BMW 740IA" |
|
jimmy/bmw |
Länk Den var de jag mena :) länka fel |
Scheckheft |
Hej Om bilen och företaget vet jag inget. Men några detaljer som du borde fråga efter vid ev. provkörning: * varför saknas kromlistorna runt fönstren? * strålkastarglasen är "mjölkiga" - varför? Fukt? isf dålig passform eller något annat? * Import 01 - hur ser det ut med historiken, går miltalet att verifiera? Mvh Scheckheft |
| Trevlig karaktär som bestället komfortstolar men inte skinn :) | |
|
Frågan är vilket miltal som kan verifieras på en 10 år gammal bil? Sen ser jag inget konstigt med att ha tyg. Har skin i båda mina bilar nu, och svär varje gång jag sätter mig efter jobb, där bilen står i solen hela dagen. Kvittar hur kallt kliman blåser.. |
|
Scheckheft |
Hej "Frågan är vilket miltal som kan verifieras på en 10 år gammal bil?" Tja, om man ids forska lite ... Mvh Scheckheft |
|
Firman verkar rätt okej, dock med vissa vrak i stallet. Var där två gånger förra hösten för att titta på en 540i, E39, som inte var allt för bra. I övrigt så befinner dom sig i ett trångt flervåningsgarage där många bilar står på taket. Trevlig och hjälpsam personal, fast bilarna är kanske inte de bästa. |
|
| Om du syftar på den i Hägersten. | |
andha45 |
bilen är inte importerad 2001 utan 2004... |
jimmy/bmw |
Nu behöver jag inte åka långt för att titta på bilen för den står på skadecenter här i byn ;( |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.