AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
859

NOS??

Ma
280
Magnus Karlsson
525dA Touring -11 M-sport
Tjena!

Vad kostar det att fylla på en NOS-tub? Vet ej exakt storlek men sån som finns på NFS? Hur länge räcker en tub om man håller inne knappen i 15s åt gången. Var kan man fylla på en sån tub?
Gr
29
Gringo
88mod 325tii
77mod 730ia (til salgs)
her i norge koster det ca 500 kroner å få fylt på ei flaske som holder i 5 min.Tror ikke det er så veldig stor forskjell fra Norge til Sverige
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
Tjena..Jag vet ett ställe i Karlskrona (Blekinge) som fyller en tub för 500:- (beror givetvis på hur stor du har)

Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel..
Hallå......

Satt och läste lite på ett forum som Qvarnström har....
Där var det några som frågat om lustgas, han skrev att
till en 4-cylindrig motor på 2 liter räckte "en tub"
ungefär 10 gånger och att det kostade 1000kr att fylla på!!!!! Fan det blir ju 100kr per gång, man bränner ju lätt en tusing per dag med ett sånt system då ju!!!! =(

Ingen som vet nånstans runt Växjö där man kan fylla på för som ni säger en 500kr??

Gringo: Har du lustgas till din bil? Räcker det i 5 minuter???

Mvh
Patrik 325i -92
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Japps, blir mao billigare i längden att köpa M3 direkt : )
Jag hoppas på att få ut 80' för min 320 om ett år. Då plockar vi bort 20 och sätter dit ett M : )
powerkjell: 3M då eller!! =) Gör inte dom typ tejp å sånt...... Vad är det för årsmodell på din 320 ??

Mvh
Patrik 325i -92
fa
653
fartoflakt
E46 318iT -02
E90 330xd -07
Det här med kostnad för lustgasinsprutning är en intressant disskusion. Lustgas tror jag är något för oss som vill ha ett rejält lyft vad det gäller kusar, men bara under ett kraftigt begränsat antal tillfällen. Ska man visa varje Opel Kadett man ser hur snabb bil man har blir det snabbt dyrt. Vill du ha effekten jämt är det fläkt som gäller och då pratar vi helt andra pengar i inköp, dessutom är det inte lika lätt att flytta över en turbo när man byter bil, det gör du lätt med ett lustgassystem, nya munstycken är allt du behöver. Min åsikt iaf.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.