|
|
|
|---|---|
|
4900 mil. Svart skinn. Navi PDC Automat För övrigt seriemässig standard, tror jag. Vad säger expertpanelen, vad kan man få för den? Har ju sett vad dom annonseras för. Det säger ju dock inte allt, om ens något. Har lovat hjälpa en vän att sälja den. Min bil: Länk | |
|
Kan det vara denna... :) Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Stämmer. :) Har inte hunnit fota den än då den är i behov av en tvätt o städning. Ska hämta den imorrn och lämna för en enklare puts. Min bil: Länk |
|
| Strax under 500 är nog rimligt att tänka sig i slutpris. Ett ABSOLUT måste är att ha en klockren annons med många bilder. Kanske kan det vara lämpligt att försöka sälja genom en seriös firma, då så pass dyra bilar inte direkt är lättsålda. Kostar visserligen en slant, men kan absolut vara värt pengarna för hans del. Tänkbara firmor kan vara Lindén Motorsport, Fordonskonsulterna eller Callisma. | |
|
Nu finns det ju gott om folk i sverige som har en bättre ekonomisk situation än mig själv, men skulle jag köpa en bil i den klassen så skulle jag inte ha de pengarna löst. Det är inte heller troligt att jag skulle få hjälp med finansiering från de vanliga kända bolagen då de oftast kräver att köpet går genom auktoriserad handlare. Så? Skall han (du) verkligen sälja bilen privat? Vore det inte lättare att förmedla den via firma i så fall? /Marcus |
|
|
Den förmedlas vi firma men säljs privat. Det enda jag hjälper han med är själva "starten". Han köpte den via fordonskonsulterna faktiskt men tänkte prova att sälja den en annan väg. Han har inte jättebrådis att bli av med den så vi får se.. |
|
|
Update, Ett bud på 450´ har han fått men väljer att vänta på ett bättre.. Min bil: Länk |
|
|
Prova www.thomassundbil.se kan vara ett tips på en seriös förmedlare jag har erfarenhet av. runt 480-490 borde vara ok. Över 500 måste det nog till en bilfirma för att få ut tror jag. Borgs har en till salu för 669 det känns som överpris. Mvh Asken |
|
|
Två bud på 450 finns. Precis som du gissar Asken, vill han ha över eller kring 480 för att vara nöjd. Vi får se hur det går. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.