|
|
|
|---|---|
|
Vad varm man bliri hjärtat av att se alla plocka fram sina e23 och börjar renovera och dona. Nu skulle jag vilja ha de stora grabbarnas hjälp på några punkter med min renovering. Jag har en -82 model och har skaffat en -85 reservdelsbil. Jag vet att de bytte lite grejer runt -83 och det bekräfade min slaktning av den nya bilen. färddatorn verkar ha delats upp i 2 delar, en som sitter i astolpen och en som sitter i plasten under ratten?? Kan man använda den datorn eller ska man ¨sälja den till en liten peng till någon som behöver en? Jag har även snea stolar fram i reservdelsbilen som jag ska ta stolarna från. Kan man fixa tillbaka dem? jag har läst någonstans att det ska gå. elspeglarna. Det var andra kontakter på den nya dörren som jag ska ha, kan man konvertera den gamla kontakten? någon som vet något annat som jag ska vara försiktig med när jag flyttar från -85 till -82? Någon som vet någon bra svettsare och lackerare runt malmö? Ni som är sugna kommer att kunna hänga med på mina strappatser på min sida. Länk jag jobbar på att hålla den uppdaterad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.