|
|
|
|---|---|
|
Om man byter styrboxen i en 320 e30 till en 325 e30 stybox, blir det då någon effekt ökning då isf hur mkt? mvh Jokke | |
|
Det bör funka... På min förra bil 525 ´90 hade jag ett tag en box från en 730 o det funkade o bilen fick så där 10hk mer men gick galet på tomgång. Pendlade mellan 500 o 1500rpm. Sen är frågan vad får du i avgaser på besiktningen? Det skadar inte att testa! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| ja du lär väl få en 200 hästar minst ;) | |
|
det mindre roliga med att testa det där är ju att byta kabelmattan.. men har man lite tid å vilja så går det väl ann... räkna inte med att du får mer hk än 325.. så vida du inte gjort lite kul i snurran dårå.. |
|
| jag har provat nu och den gick som vanligt...kände ingen vidare skillnad...möjligen att den släppte lite lättare när man drog på i lösgruset men inge mer...behövde inte byta några kablar...plugade bara in och startade. | |
|
har inget svar på frågan men har hört fler som skiftar box mellan 320 och 325 och inte märker någon större skilnad , är det någon som vet om det är mycke skilnad i "mappen" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.