|
|
|
|---|---|
|
finns det någon sådan? I SPECIAL EDITION MODELLERNA SKA DET VARA 300 HK, stog i en annons 3liters motorn | |
Gemini__ |
Nej, det finns inte. Närmast är väl M3 GT med 295kh (medans vanliga M3:an har 286hk), året därpå kom 3.2l varianten med 321hk. Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Hittade annonsen du syftar på, vilken lirare alltså. "SPECIAL EDITION = RACE KOPPLING (SOM ALDRIG GÅR SÖNDER)" Haha, vilken jubelidiot. Skulle adrig köpa den där bilen, finns M3:or med seriösa ägare/säljare som lockar mer isf. |
|
Jag kan inte svara på om BMW tillverkade nån M3 special edition men jag tycker mig se just den texten allt oftare i annonser. "328 special edition" kan tex vara en 328 med cornersplitters och MOMO knopp, ofta tillsammans med hysteriska effektsiffror utan någon som helst förklaring. När man mailar och frågar vad som är gjort med motorn för att öka effekten 40hk så visar det sig vara koniskt sportluftfilter och slutburk i kolfiber. |
|
Gemini__ |
Saxat från bmwmregistry.com: "Were there any special versions of the three-liter E36 M3? Five special versions of the E36 M3 3.0 were created by BMW M, though only three, the M3 GT, M3 GT Individual and M3 Lightweight, can truly be considered production models. The other two, M3 GTR and M3-R, are highly specialized models built in very limited numbers and not generally available to the public." |
|
Haha jag satt och skrattade åt den där annonsen igår men orkade inte skapa någon tråd om den :P Mvh Per |
|
|
Vart har han köpt kopplingen :P .. En sån vill jag ha... /Daniel |
|
| haha, tänkte väl de lät lite för konstigt för att vara sant... | |
| någon som mailat honom och frågat om den? kanske bara finns 1 exemplar som är okänt fram tills dagen datum? | |
pg_ice |
frågan är varför han skriker,desperat att bli av med bilen kanske? eller så glömde han caps lock tangenten ;) 325an : Länk |
robert pentén |
jag åkte upp 60mil och kolla på den bilen emot norrland, blev så jävla arg på han för att han ljugit om bilens skick. det sög, var rost i varje skämrkant, krockad säkert då delarna inte satt så bra, motorn låter inte bra på tomgång, han hade inga papper från bes eller något. nu har någon stackare köpt den och vill bli av med den igen, han i norrland sålde den för ca 70k bara så ni vet |
|
berätta gärna mer om denna bilen.. fel o brister, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.