|
|
|
|---|---|
|
Nån som handlat därifrån? Länk Är det bra passform? | |
| Jag har köpt speglar (deras bästa) och passformen var perfekt! Lät de lackera också... Mycket bra resultat där med! | |
|
Lånar lite..;) K.A.A. Hur mkt tar de för lackeringen? Lite små sugen på deras M3 E46 modell.. |
|
|
Jag undrar också över lackeringen... Hittar inget på deras hemsida att dom erbjuder den tjänsten. Sa du till vid beställning eller hur gick det till? |
|
|
Ok, nu kommer en välbehövlig förklaring efter en tabbe från min sida: Det företag som jag beskrev är ett tyskt företag och finns på "www.m3mirror.com" och det företag som Dubilidu hade länkat till finns på "www.m3mirrors.com"... alltså med ett "s" i slutet. Mina erfarenheter av m3mirror:: *de kommunicerar på engelska med sina utländska köpare *har snabba leveranser *mycket bra kontakt per mail *jag köpte deras dyraste "kopior" med lackering och kvaliteten är mycket mycket bra och det syns inte att det är kopior. Ingen plastig känsla, elstyrda och med värme. *har ni tur så kan ni hitta lackerade speglar som returnerats och som de säljer till samma pris som de olackerade. *alla som handlar för första gången får 10% rabatt *enkelt att se vad frakten kostar *lackering av högsta kvalitet (de vill bara ha färgkoden). Kostar runt 600 extra! Jag blev supernöjd i alla fall! Det svenska företaget har jag ingen erfarenhet av! |
|
|
är det nån som har nån bild på en E34 med M3 speglar. eller finnns det några uppfattningar hur det ser ut. hellre GasHäng än RattGlapp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.