|
|
|
|---|---|
|
Undrar om BMW har egna bilvårdsprodukter typ som VAG har? Tänkte mest på cockpit spray, och om det då luktar " BMW" vill behålla BMW lukten så länge som möjligt. // magnus | |
| Ja, deras interiör medel luktar svagt citron men icke påträngande. "Billigt" är det också (ca 40kr) och fungerar bra. Sonax gör många av produkterna år BMW vad jag förstår... | |
|
Det är bra grejer och riktigt prisvärda. Dom har ett eget ställ i butiken och går inte att missa. Keep Your Distance! |
|
| BMW:s Interiör rengöringsmedel som blandas med vatten luktar mkt gott. | |
|
clubsport: att butiken just där du handlar dina bmw-prylar har ett ställ som "inte går o missa" betvivlar jag inte, men att alla råkar bo just i samma stad som du är en annan femma. olika bmw-åf satsar på olika saker i sina hyllor.... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Rolex: Jag är inte fastvuxen i samma stad för jämnan, i samtliga 5 städer jag varit i på sista tiden så har samtliga BMW´s bilvårdsserie väl synligt i reservdelsbutiken. BMW styr nog rätt bra vad dom olika åf ska visa upp för produkter. Keep Your Distance! |
|
| Köpte interiörmedlet och en liter shampoo för nån femma under hundringen. Båda produkterna doftar gott, är hyfsat dryga och funkar alldeles utmärkt för löpande rengöring, så jag rekommenderar det absolut. :) | |
|
en fråga, vad är det för skillnad på bmws interiör medel o cockpit egentligen? |
|
| Om du har skinn i bilen så kan jag varmt rekommendera BMW lederlotion. Mycket, mycket bra! Används tillsammans med en s k Cleaner så blir det alldeles lysande. | |
|
Ok, det låter bra, bara ett litet problem. Närmaste BMW ÅF ligger 10 mil bort !! Känns lite drygt att åka änkomt, finns det nått via internet. // magnus |
|
|
De säljer inte via nätet men kan säker skicka mot PF kanske? bmwbmw: Interiör är väl för rengöring och cockpit är väl som ett skyddande/impregnerande medel man har på efteråt tror jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.