|
|
|
|---|---|
|
Har fastnat för dom här tre fälgarna. Länk Serie (E36) 91-01&bilmarke=BMW&dimension=17 \ Länk Serie (E36) 91-01&bilmarke=BMW&dimension=17 \ Länk Serie (E36) 91-01&bilmarke=BMW&dimension=17 \ villka skulle ni valt? eller om nån har nogon av dessa fälgar maila eller länka gärna en bild Har E46ans M fälgar nu med helt nya eagel F1 234/225 men har fått dom kantstötta så därför nöjer jag mig med 17" Mvh Jerry | |
pg_ice |
jag hade valt dom längst ner. men presonligen gillar jag inte fälgar utan fälgbana. gärna en bred kromad fälgbana bak och lite tunnare fram,då är det BMW :) 325an : Länk |
|
Jag håller med föregående talare, fälgbana skall det vara! Dock inte för bred enligt mig. Lycka till! /J |
|
|
Tycker alla 3 alternativen på något vis påminner om Biltemas fälgar, som finns i 7x17" för ca. halva priset. Jag hade fixat till de fälgarna du har, mycket snyggare. /Fredrik |
|
|
fredrik M: Har oxå vart inne på att laga fälgarna men tycker det värkar vara för dyrt. Därför tänkte jag köpa nya å tyckte nån an dessa fälgar va ok dom ser lite större ut oxå kanske just för att dom saknar fälgbana. Håller med er andra igentligen om att det e snyggare med en fet fälgbana men det blir ju så skitigt där så jag ville prova nått annat men tack för era tankar å förslag. mvh Jerry |
|
|
Det e M dubbeleker 68 som jag har nu. Samma som den här bilen har Länk Nån som vet va det kan kosta att laga ytre fälgkanten? men sen måste man väl säkert lacka hela fälgen eller räcker det med kanten? vad tycker ni ska man satsa på att laga eller köpa nytt? |
|
| av dem du länkade till så var dem första snyggast | |
| jag hade satsat på att laga dem.här i norrköping tar dom 300kr per fälg. | |
|
Vilken av dessa tror ni gör sig bäst på e36:an? ACE Alva: Länk Mega Pantera: Länk |
|
| ACE Alva vinner i mitt tycke iaf, mega panteran kan du sätta på en s**b :p | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.