|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW vänner i Eskilstuna med omnejd. BMW Club Schweden, Stockholmssektionen bjuder in till; "Brostugeträff" i Eskilstuna Måndag 17:e juli. Plats: M-Bilar AB, Nystrandsgatan 1, Eskilstuna. Tid: 17:e juli kl. 17.00 - 18.00. Därefter åker vi i karavan till Sundbyholms slott för en gemensam fika. Vi parkerar framför slottet. Vi har en liten tipsrunda i M-bilars lokaler. Prisutdelning sker på Sundbyholms slott. Välkomna! Med Er BMW, medlemmar i BMW Club Schweden såväl som icke medlemmar! Göran | |
| Kommer | |
| Kommer om jag hinner få mina nya bakdäck. | |
|
Jag försöker också komma. Wilhelm Svenselius |
|
|
Jag skall försöka dyka upp. Mvh /Janne |
|
|
Jag kommer med en nystripad B10 :) Blir premiär faktiskt... Janne: Har du kört en ny E34 nångång?! ;D M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Alpina B10-06!??!? Nu MÅSTE jag komma. :) Wilhelm Svenselius |
|
|
...det ska stå -96, eller hur? Wilhelm Svenselius |
|
|
...eller vänta..det tillverkades inga B10 år 1996 heller. Vad menar du i din info egentligen? :) Wilhelm Svenselius |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
W2K: Om du läser Stephans blogg så har han totalrenoverat sin redan fräscha Alpina till mer än nyskick till en kostnad som förmodligen knäcker nypriset dubbelt upp. därav -06 :) ///MVH Hasso Länk |
|
Aha. Det är den som har hängt i taket hos Perra i femtio tusen år :) Wilhelm Svenselius |
|
|
W2k: Det känns som den hängt där i 50' år, men nu är den hemma igen. :) Nu har motorn gått 40 mil och bara 160 mil kvar till inkörningen är klar enl. Alpinas specs. Hasso: Du kommer väl till E-tuna? M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Stephan: Jodå, flera gånger. Senast för något år sedan. Fast det var ingen BiTurbo direkt :) Förresten, du går inte och grämer dig för att den inte blev klar 2 månader senare, och därmed en -07? :)) Mvh /Janne |
|
|
Tänk, jag har lyckats komma över en tillfällig 318i t-97 sjusärdeles sunkig dessutom. Den ser ut som den deltagit i Slaget vid Poltava eller något. Sunk-de luxe. Det vore något som balans till Bi-turbon?:) |
|
|
Janne: Jo, lite men man kan tydligen inte få allt (t.ex. en ny kaross från BMW) ;). Asken: Varför inte?! Sålänge den inte slår upp dörren på B10'an kaross eller smittar den med mögelsvamp så funkar det (ska jag ta med bogserlinan? :DD) M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Kanske kan komma över. Beror mest på vädret. | |
|
Janne: Jag träffade både B10 och Stephan igår. :-) Blev ett par bilder, bla denna när han kommer glidande. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Kamera ska definitivt medtagas alltså. Fotade lite på förra träffen jag bevistade, då också med start på M-Bilar, se Länk . Wilhelm Svenselius |
|
Gemini__ |
Har inte möjlighet att dyka upp i morgon. Skulle verkligen vilja kika närmare på Stephans Alpina bla, men det får bli vid nästa tillfälle. Hoppas det blir kanonväder. Och glöm nu inte att ta bilder bara Wilhelm =) Mvh: Thomas |
|
Sitter på jobbet nu och bara väntar .. :) Wilhelm Svenselius |
|
|
Jag har lagt upp mina foton: Länk Som vanligt är det bara att hojta om någon vill ha en bild i högre upplösning. Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.