|
|
|
|---|---|
|
nån som vet var jag kan få tag i sidostycken i bagaget på en BMw E39, grå tyg, är i behov av ca 2kvadratmeter av 'lös' matta i samma färg också (till stereobygge i bagaget..) mvh Danne 390Nm - oljebrännare! vågade trotsa vintern = 20" monterade i mitten på februari, men numera e det 17" vinterpuckar som gäller igen! Länk | |
|
Prova med lokale BMWhandlaren... En ide kunde vara golvmattan utan förstärkningarna under? Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Kolla hos en lokal golvläggarfirma. De kan mycket väl ha en nålfiltsmatta som liknar bagagerumsinredningen. Borde vara relativt billigt att köpa ett par meter. Lycka till! Johan B |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Asken:Drogfaktorn hög:)) Jag har en uppsättning grå golvmattor orginalvelour eller nåt sånt som jag inte kan använda endast förarmattan använd men de kanske blir för smått. Pedantisk tidigare ägare använde sommar och vintermattor.Inte så kul med en dotter som rider med dessa mattor.Så de ligger bara ivägen i källaren. MVH Hasso |
|
Förtydligande: Golvmatta= i bagagutrymmet:) hasso: köp en badbollsbuss för ridskolefrakterna.... |
|
|
Lös matta kan du antagligen köpa hos din lokale bilstereohandlare! MVH Jörgen |
|
|
Biltema har en som passade perfekt i min E34. Passade perfekt till min baslåda. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
biltema hade jag med i min E34 - passade perfekt, men i E39an e det tyvärr inte samma färg =( Hasso , e det 4st golvmattor så passar dom nog tyvärr inte bak.. men jag kan nog vara intresserad iallafall om priset e rätt... e det såna fina kantsydda mattor? säg ett pris så får vi se, kan ju ha dom inne istället.. mvh Danne jakobsson 0708-862168 390Nm - oljebrännare! vågade trotsa vintern = 20" monterade i mitten på februari, men numera e det 17" vinterpuckar som gäller igen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.