|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter lampor med xenon alt vitt sken till mina dimljus samt parkeringsljus som matchar mina xenon lampor på 330in. Hittade på dessa på styletech.se, kan det vara nåt? Dimljus: Länk Parkeringsljus; Länk Tacksam för svar då jag tänkt beställa nu i veckan. =) | |
| Ingen som använder sig av dessa? =) | |
|
Tja har inte provat stylatechs lampor men vill tippsa om philips Har philips bluevision i dimljusen och p-ljusen Lyser mycket vitare passar bra till mina xenon kostade en hundring för p-ljusen och nästan 200 för dimljusen men e nöjd pluss att det e kvalitet på PHILIPS + Har visionplus i helljusen grym skilnad köpte allt på HCJ Länk Länk mvh Jerry |
|
| ta även en titt på Länk | |
|
Vad är HCJ? Jag skulle få betala ca 250kr st för dimljus och ca 350kr paret för parkeringsljus hos en bilhandlare i närheten.. lät lite väl häftigt tycker jag. |
|
|
Jag köpte mina lampor till dimljusen på www.bimmian.com och köpte mina dioder på xenonkungen. Ljuset i dimljusen är bra mkt vitare än original, men går inte att jämföra med äkta xenon. Vissa anv lampor som eg ska ligga på lite lägre spänning för att få vitare sken. Problemet då är att de brinner ut relativt fort. Ska man få som xenonljus så är det xenonkonvertering som gäller. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.