|
|
|
|---|---|
|
Hallå, Så som jag har förstått så finns det två olika "standardfrontar" på E36:or. Skulle vara glad om någon kunnig kunde förklara vad som avgör vilken front bilarna har! Sedan vill jag veta vilken ni tycker är snyggast! Front1: Länk Front2: Länk | |
|
tror front nr2 sitter på bilar efter 96.. Annars tycker jag front nr 1 är snyggast //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
front nr1 kom år 91 på 3-serien och slutade år 93 för att sedan börja med rfont nr2 år 94 liknande front nr1 kom år 96-97 på 523an |
|
|
Men jag har sett en del bilar rån 94 som har front1 (t ex denna som jag länkar till och som jag hittat i Galleriet). Och jag är säker på att jag har sett 94:or med front 2 också. Kan det möjligen vara så att en del 94:or har front 1 och en del front 2? Länk |
|
|
det kan ju också bero på att dem har kraschat fronten eller att de tycker den andra fronten är snyggare |
|
|
kollar du på blocket ex så ser du att majoriteten har så som jag skrev självklart finns det ju undantag men det kan ju vara som jag skrev i tidigare inlägg. |
|
|
Jag har ju front nr 1, jag kapade bort pinnen i luftintagen och plastade igen, vart helt OK, blir som en blandning av M front och std. Kan förslagsvis kompleteras med något shysst läpp. Om man nu inte vill ha M fronten men tycker std är lite boring. |
|
| Enligt RealOEM.com introducerades "front2" 09/1993. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.