|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att turbokonvetera min 320 och behöver en del råd. Finns det "kit" att köpa eller måste man pussla ihop allt själv? Vad behöver jag för att nå en 250 hästar? Vad gäller vid besiktning? Hur mycket kan det kosta att göra ett sånt här projekt? Tack på förhand, Erik | |
|
här kan du ju kolla lite i allafall hur det verkar om inte annat maila han som har anonsen han kan nog eh hel del om /turbo och trimmning kring 320n |
|
|
det är ju olika årsmodeller men ganska lika ändå |
|
|
Länk |
|
|
Kolla på PPF's hemsida, där finns även kit, kostar runt 50k. Billigt turbo bygge, visst går det bra, men hållbarhet, funktion, snygghet blir lidande, och framförallt hur mycket du kan ladda. Billigt, uhm, ja, turbo runt 3k (vill ju ha lite fräsch iaf), spridare runt samma peng, lite slangar, rör, tryckvakt av något slag... Men det blir nog näramre 10k som minst hur du än bär dig åt. Sen måste du ju kompasänka om du vill kunna ladda lite mer. 15-20k är väl rimligt för nånting som liknar något.. Du bör ju helst byta sprut också, Autronic eller liknande, det är inte heller gratis direkt.. |
|
| Tack för alla svar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.