AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.097

Hur förvarar jag Hardtopen?

Mr_Knight
Har en e36 cab som jag köpt en hardtop till nu. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska förvara denna i garaget! Vill kunna hänga upp den på väggen..

Hur gör jag detta på bästa sätt? det har funnits ett bmw orginal väggfäste för 750:- men detta finns inte att köpa längre =/

Nån som har en lösning?
du känner säkert någon som kan svettsa ett väggfäste till dig det är ju bara tänka hur du vill att det ska sitta inte alls så särskillt svårt eller beror ju på hur du vill ha det.

Övrigt gillar 318is coupe fina bilar :D

Mr_Knight
tyvärr är det lite svårt med nån som kan svetsa ihop nått, vill ha nått som är anpassat eller alt. så man kan bygga en kopia på nått som passar (skulle inte kännas så bra om man hittar den upp å ner på garagegolvet en morgon...
jaha okej, näe det skulle ju inte vara sår roligt :(

Mr_Knight
Nån annan som vet?
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Det finns väl någon slags takhiss hos BMW till hardtopen, som man vevar upp och ner, denna ska väl vara såpass kraftig att man kan förvara ht'n hängande i den tror jag, åk in till BMW och hör efter, men den är nog inte så billig..

/ Mvh Ferenc
/// Bavarian Motor Works \\\
Länk
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Annars finns det en rullvagn (också hos BMW) där man har ht'n ståendes upprätt, men den kräver ju en kvm golvyta.

/ Mvh Ferenc
/// Bavarian Motor Works \\\
Länk
Mr_Knight
Det finns mycket riktigt en golvvagn för några tusenlappar.. men pga utrymmesbrist så måste jag montera på väggen. Hänger jag nått i taket får vi inte in X3an! så bästa vore om nån vet av någon som har en sådan upphängning eller vet vars man kan köpa nått liknande? Vagnen ser jag som sista utvägen..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.