|
|
|
|---|---|
Peter g |
HEJ JAG UNDRAR OM NÅGON VET HUR JAG JUSTERAR IRSÄNDAREN PÅ MIN NYCKEL SÅ JAG KAN ÖPPNA & LÅSA MED FJÄRRKONTROLLEN. Peter G |
|
Länk Gäller iof. en 96:a, men värt att försöka. Köp en svensk instruktionsbok annars. Har för mig att det står där (kollar senare). |
|
|
* ställ tädningen i läge 2 med den vanliga nyckeln * ställ infrasänderen på den lilla lysdioden i framrutan med den lilla knappen neråt * tryck på låsknappen tills sändarens LED börjar blinka (ca 2 sek) Initieringen är då klar. inom 15 minuter måste övriga sändare som hör till bilen initieras. Det är vad som står under fjärrmanövering i 735 manualen... |
|
|
verkar som det funkar likadant som på min 750... Kolla vad bader har skrivit men det är feltryckt i min instruktionsbok för den visar i text o bild att man skall använda "lås-ner" men det funkade inte på det hållet så jag testade att göra det på bägge mina sändare åt "lås-upp" hållet o då funkade det direkt...Testa om du inte får det att funka efter instruktionsboken. |
|
|
Jag citerade bara direkt ur boken. Har själv inte en sändare. Någon som har några till salu? |
|
|
bader: jag bara tog med det för att jag själv höll på att bli idiot på det när det inte funkade för mig, Jag menade inget illa med det... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.