|
|
|
|---|---|
randrup |
Har en 540 -93a och tycker att framljusens glas börjar se matta och tråkiga ut. Finns det något bilvårdstips för att få tillbaka lystern i glashusen? Eller ska ett utbyte till, mot bättre begagnade för att förändring ska ske? //randrup |
|
tror dom är ganska blästrade och de blir nog bäst att byta glaset. Jag har fått en spricka i mitt vänsta halvljus men drar mig för att byta den då skillnaden på glasen kommer att bli så stor och man måste byta alla fyra =( ___ BMW 740iA Länk |
|
randrup |
ja, att de är blästrade är nog sant. Men det finns alltså inget man kan göra då, mer än att byta hela satsen? Det är väl inte heller allt för lätt att hitta ett pare i bra skick heller :/ |
|
Finns ganska billigt på www.schmiedmann.com 324,99SEK för bosch 455,79SEK för hella och då är det nytt och fint. Har för mig att dom ville ha runt 7hundringen på bmw ___ BMW 740iA Länk |
|
randrup |
Bra tips (: Har du funderat på att byta dina då? |
|
ja jag tänker byta alla på en gång när det nu blir.. känns som de får vänta ett tag till =) ___ BMW 740iA Länk |
|
| Biltema har hel+halvljus lyktor till E34 , 398kr/st för halvljus och 499kr/st för helljus samt vita blinkers fram för 199kr/st | |
|
149kr/st skall det vara för blinkersen |
|
randrup |
Hewi: Men skulle helst vilja ha tag på orginal instas. Det är äl inte orginal? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.