|
|
|
|---|---|
|
Jag är på Jakt efter en billig takvinge eller takspoiler som det åxå kallas till min E30 -86. Var kan man köpa detta? mycket tacksam för hjälp! | |
| Schmiedmann har en som "ligger" över bakrutan till Coupé/Limo. Länk Sen om den är billig eller ej får du själv avgöra. | |
| Har läst nånstans att en takvinge från nån volvo-kombi ska passa med lite modifikationer? | |
| ...är det nån som vet vad frakten från danmark brukar hamna på? | |
| 2-3 hundra kanske... beroende på vikt så klart men 2-3 hundra är nog minimum... | |
|
Beställt från Schmiedmann. "Moms* af varekøb og fragt DKK 982,50" (moms och frakt) Då köpte jag nya framlyktor, sidoblinkers, ratt och oljelock för 6200 SEK. Beställde på en tisdag, fick mitt paket 3 dagar senare (fre). |
|
|
Ta en titt på DNS-Trading ( Länk ) Om du kan tänka dig att köpa via ebay.de så kan du ta en titt här: Länk |
|
| Kollade där på Ebay lite... det står att det kostar 17,55 euro vad jag kan förstå. Kostar den bara typ 160 kr där då eller? Vågar man handla på Ebay? någon med erfarenheter? | |
|
nja...men högsta budet ligger väl på 17,55 just nu om ja förstår de rätt?! Annars skulle ju vissa av dom där vingarna kostar under 10kr liksom :) |
|
|
jag har köpt av den försäljaren innan och det var inga problem... Köpte både till e36 och e30... på den förra vann jag budgivningen på 47 euro och på den andra på 1 euro :) Frakten är runt 200:- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.