|
|
|
|---|---|
|
tja har ett problem med min 325 e36 -93... d e så att när den står på tomgång och man går ut å lyssnar så avger den ett surrande ljud under bilen.. tänkte att d kan va bensin pumpen som börjar bli dålig, men vet ej säkert.. jag har sportsystem på bilen å surrandet överröstar avgasljudet... börjar bli riktig irriterad på d nu! nån som vet vad och hur ljudet kommer till ifrån? | |
| på min e30 så surrar bensinpumpen rätt mkt ner det börjar bli tomt i tanken , hörs rätt mkt. Annars så viner den typ bara om den. | |
| anonymios har du fått nån bukt på ljudet än? jag sitter och funderar om det är precis samma ljud jag fått på min 328a. surrande/svagt tjutande ljud som låter lite högre än avgasljudet vid tomgång. måste kolla om det försvinner när jag tankar. för det är nämlligen väldigt lite soppa i. sen jag köpte bil har jag blivit helt manisk och paranoid, sitter o lyssnar efter ljud hela tiden när jag åker bil. | |
|
ja jag bytte bräänsle pumpen precis å ljudet har slutat... den gamla såg helt ok ut men när jag provkörde den utanför tanken så skrek den nåt förjävligt... den gårr mkt stabilare, tystare å bätte nu iaf.. en solklar skillnad... mvh |
|
| det var min soppapump som tjöt/tjuter med. men bara när det är jätte lite soppa kvar. när jag tankar slutar det. är det för att den blivit lite sliten bara måtro? har ju snurrat 20500 mil.. men kan inte blivit billigt att byta den asså? | |
|
ne min hade gått 25000 snart å lät oavbrutet jävligt högt... ny kostade 1500 beggad som gått 8000 mil kostade 800 så d blev en sån... funkar fin fint å håller nog i ett par år till.... mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.