|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hittade denna m6 widebody på internet Länk breddningen kanske itne var så snygg men kolla fronten.. ser ju väldigt snygg ut med dem där "corner splittersen" elelr vad tycker ni? | |
| Grymt ful enligt mig. För mig representerar en M6 en lyxig och sportig bil, inte en sportbil. | |
| I motsats till Hebbe1973 så tycker jag att bilen var grymt snygg! Skulle lätt kunna glida med en såndär till kiosken och köpa mig en glass! :) | |
|
ja, jag hade inte varit feg för en sån! |
|
Stekaren |
Vill man ha en BMW eller något som ser ut som 350z :) |
|
Hur grym som helst, så där ska en M6 se ut.... =) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tyckte att skärmbreddningen var något fantasilös,annars blir det tummen upp! =) MVH Patrik |
| Fälgarna var snygga... | |
|
Vinner tveklöst veckans "Darth Vader Lookalike Contest" Men rätt snygg, har man dessutom gjort något åt m6:ans trista motorljud är det bingo. Don't dream it, drive it |
|
|
Jag tycker den ser skit läcker ut ja. Skulle inte tacka nej till den. ///Micke M5:an Länk |
|
|
Jag tycker att dom har lyckats riktigt bra med den, ser mycket fetare och elakare ut än orginalet. Mvh Crille |
|
|
Vilket missfoster.. Min bil: Länk |
|
| Groteskt plastmonster, helt i avsaknad av flärd och finess. | |
|
Har han gjort skärmbreddningarna med popnitar och kakburkar tro? Hade passat på en 30 år gammal epa, inte på en ny snygg bil. / Fredrik |
|
|
Råare, annorlunda, men snyggare? Tja... /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Åå gud så ful enligt min mening... ??? Tycker lumma har gjort ett bar jobb =) Kan tillägga att fälgarna på bild i 20" utförande kostar 75 tusen kronor + däck.. Häftigt =) |
|
|
Snett bakifrån såg den ut som en amerikansk muskelbil.. |
|
| Grymt snygg!! | |
| Ful! | |
zupra1 |
Som sagt... smaken är delad som... Vad tycker jag själv då? Den är... ehhh....hmm... ehhh...eeeee... Ö-V-E-R-F-EEEEEEEE-T! Kan se mig själv med en kromad armbåge vid BO-01 här nere i Malmö... krypkörande på tomgång... hahaha... med David Hasselhoff skorrande i högtalarna - I´ve been looking for freeeedom... eller... theme-låten till Miami Vice med Jan Hammer... hahaha... ojojoj. Så hoppar man ut i ett par vråltajta ( neongröna ) speedos... med helt inoljad bringa å köper en Sunkist vid tjollan med en lätt - vickande gång och utåtputande bakdel. Hahahaha... ge mig lottovinsteeeen! Hade lätt gått ett par ronder mot en gorilla för en sådan M6:a! ( gorilla-unge i alla fall - ej över 1 år... dock ej en Silverhane - forget it ) |
|
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!:) Alpina CS:035 Alpina Gemeinschaft:249 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.