|
|
|
|---|---|
|
Ja jävlar. Jag var ute och körde i kväll och några snorungar kastade en sten på bilen, vi körde 90 så det blev en bra smäll. Tur i oturen var att stenen tog på den svarta gummiflärpen längst fram på dropplisten, med resultat att hela listen flög bort. Det hade kunnat blivit riktigt jävligt men det enda som hände var att den kromade listen gick av. Jag har riktat upp den och satt i hop paketet men listen är knölig. Är det nån som vet om man kan få tag på kromlisten eller kanske hela dropplisten? Och nej, jag fick inte tag på ungarna. Känns bara lagom roligt, jag har polerat och grejjat hela veckan. Det är Wheels Nat i morgon och jag hade tänkt mig dit. Så här ser skönheten ut. Länk | |
|
Tyvärr inget svar på din fråga..men..var hände detta? Bor ju själv i Umeå,så det kanske är något "place" man bör ha lite mer koll på isf.. Snygg bil du hade iaf :) Mvh Janne. |
|
| Det var bredvid McDonalds på Ersboda, på väg från Ersmark. Jag har just varit ute och riktat lite mer så jag åker på Wheels ändå. | |
|
Jag lider med dig GooCart. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Jag borde gå och köpa några lotter, för sån här tur (i oturen) har jag nog aldrig haft. Delen fanns faktikt att köpa ny för 390:- och jag har den på torsdag. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
BMW/bilcentralen får fram listerna fortfarande,är dock ganska dyrt med dessa atteraljer! Jag har köpt mycket nya delar till min genom dom,vissa delar är dyra och andra förvånadsvärt billiga och vissa saker har låååång lev.tid tyvärr!! MVH Patrik |
| riktigt snygg bil du har.. men vaför stana du inte o gav dom ett par lavetter. hehehe | |
| Jag hade nog gjort det om jag inte hade haft mina småtjejjer i bilen. Det skulle kunna ge en lite skev bild av mig, jagandes snorungar och trycka dom hårt mot väggen och samtidigt skrika; SHOW ME THE MONEY!!!!!!!! | |
|
hahaha, nä men man blir jävligt arg när sånt händer, men dom kanske va från gaza remsan o trode du va en israel. ,, så torr man e alså, nä nu blir det lite fest ha de bhra grabbar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.