AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
897

Någon som vet något om dessa E39:or?

Jag ska eventuellt sälja min nuvarande bil i helgen (snyft) och behöver en bil som håller något år eller två innan jag betalat av tillräckligt av de lån jag snart ådrar mig. Om någon på forumet kan berätta ngt om följande bilar vore jag tacksam, eftersom jag bor lite fel till för att åka och titta på allt (än mer om bilen blir såld). Jag vill helst ha skinn och automat, men kan i värsta fall avstå från det. Har ni tips på andra bilar så är det också ok. Men jag har satt en maxgräns om 90000:- och då ska det vara en 540iAT. :)
Länk
Länk
Länk
Länk
Den här lät intressant, men ägaren verkade inte veta så mycket om sin importbil så jag släppte den.
Länk
En 540
Länk
Hoppas någon har information att lämna, för just nu är jag ställd.

Mvh
Mikael
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
bil nr 2 har varit väldigt länge ute till försäljning! Kanske sedan januari?

MvH Bmw 4-ever
Jo jag tycker mig också ha sett den rätt länge. Undrar vari felet kan ligga? Bilen dokumentation eller priset? Ägaren tycks dock inte vilja svara i telefon på helger.

Mvh
Mikael
Jo jag tycker mig också ha sett den rätt länge. Undrar vari felet kan ligga? Bilen dokumentation eller priset? Ägaren tycks dock inte vilja svara i telefon på helger. För övrigt är du en lyllo ägare till min favoritbil. Jag missade en 98:ans för 87000 med en dag.

Mvh
Mikael
Beklagar dubbleringen.

Mvh
Mikael
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.