|
|
|
|---|---|
Jantarasena |
Hur billigt kan man komma över en 850? Jag måste ha en. tror inte jag har sett en snyggare karross.. Det gör inget om det e massa fix bara den är laglig att köra så renoverar jag upp den allt eftersom |
|
Det är nog billigare om man köper en frisk från början om du nu inte har verkstad och kunskaper själv. Annars borde en risig inte kosta mer än 50 lappar. Denna kostar 69" och är därmed billigast på blocket. Något rep objekt verkar den inte heller vara men du kan LUGNT räkna med att lägga ner en del pengar på den med en gång, kanske inget akut men ändå. Åk och kika! |
|
| Länk.... Länk | |
Jantarasena |
Jo jag är medveten om det, det konstiga är att det gör inte ont att bränna ett par lakan på bilen. Men betala mobilräkningen eller annat skit det svider.. Skall fixa färdigt min 520 först sen säljer jag nog av den.. SKIT skulle köpt en 850 med en gång... |
|
har provkört den för 69.. skulle ha köpt den men jag kom över en manuell istället.. några 10 tusen dyrare. men det e bara pengar.. känns som den för 69 är ett bra köp, fin i lacken.. skött som den skall, det tradiga är att där e småbulor på sidorna.. nya bromsar ny automatlåda. blir nog rätt billiga mil. obc´n hade kassa pixlar men det kan jag fixa. har haft min i 3 veckor, o kört 300mil.. så jävla fin bil.. vill aldrig göra mig av med den. ///Otto |
|
Jantarasena |
Här e bilen jag vill ha Länk |
|
Den absolut billigaste jag sett låg på 58tkr, men då krävdes genomgående motorrenovering. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Sedan håller jag inte med annonsören att den är perfekt för "korta svängar". :) Motorn bör bli riktigt varm innan kan börja pressa den. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Orange med beige skinn låter smaklöst, dock trevligt att den inte är helt tokstylad :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Ett tips. Det är inte att "bara" renovera.. Konstruktionen är komplicerad och det underlättar att ha en bra summa tillgänglig för åtgärder för delarna är inte billiga. Varför är 850 så billiga? Jo för att föregående ägare inte hade råd med underhållet och då faller det på nästa ägare... Mvh Asken |
|
Jantarasena |
Tanken med det orangea var att det syns det sticker i ögonen folk tycker bilen e ful men ändå är dom avundsjuka. Underbart att reta folk. Vi lever ju i landet lagom avundsjuk ;) |
| Undrar hur snyggt den är omlackad, enligt bilregistret är den grön. Tycker den är jättedyr. | |
Jantarasena |
Ok bra att veta jag har inte kollat bilregistret satt och fluktade lite bara och tyckte den verkade rolig.. Jag har en billackerare i släkten så det kan alltid ordnas. Tack för tipset Har funderat lite och väntar ett tag och slantar upp lite mer för en bättre alt tar en från Tyskland. |
|
Mitt tips, njut av bilen du har och låt släkten hjälpa till med lacken. Prova gör det själv guidens alla steg under bilvård så ska du se att du får en ny bil redan efter vintertvätten om du nu inte gjort nån sån:) Sommartvätt reportage kommer nån gång:) Ser vad du menar med bilen, det finns en artist i förra ägaren som du ser. dock är bilen inte av den färgen så den faller alla i smaken. Mvh Asken |
|
|
E31:ans låga värdering bottnar i den låga efterfrågan. Den låga efterfrågan baseras på dyra repkostnader, dyr försäkring, dyr skatt och troligtvis även på att E31 i grunden är en oerhört nichad bil. Det är en överviktig lyxcoupé som producerades i låga volym, avsedd för ett extremt litet kundsegment. Det kommer troligtvis en tid då E31 kommer vara en raritet och efterfrågan kommer öka, men vi är inte där än. Skulle folk helt plötsligt sluta köpa SAAB så skulle dessa rasa i "värde" också. Och glöm inte; Everything is worth what its purchaser will pay for it. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.