|
|
|
|---|---|
| var kan man hitta vita blinkers till e34 i stockholm lr på nätet? | |
Stekaren |
hova.com biltema.se tex |
|
Länk kolla på börsen "delar säljes" BMW - Beroende Med Wilja! |
|
![]() 13.412 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Eller RealCar - både Stockholm (Birger Jarlsgatan 116) och nätbutik (www.realcar.se). |
| Jag kan varmt rekomendera biltema, bra passform och billigt! | |
| ThomasB: samma prisklass som biltema, men vad är det för tillverkare? passform bra? läcker dom in vatten? | |
|
Läcker inte in vatten vad jag har märkt ialla fall, ska kolla en gång extra =) Ska kolla vad det är för märke oxå, jag återkommer. Killen som har hemsidan, skickar vidare din ev. beställning till Tyskland och sen kommer grejerna direkt därifrån. Funkade felfritt för mig. |
|
|
Ja mina baklyktor heter också DEPO. Inge läckage har jag hittat heller. |
|
|
Nja...jag betala 150:- i frakt där! Men ska man bara handla framblinkers eller sidoblinkers är de ingen idé att handla över postorder,blir de bara dyrare eftersom dom tar ut en exp.avgift för ordrar under 1000:- |
|
|
jag mena det, till min e34 har dom bara olika lysen, ingen andra roliga prylar jag tänker prova biltema |
|
|
Jag köpte mina på biltema för ett par månader sedan, bra passform och inga problem! rekomenderas (tumme upp) |
|
|
Bytte till vita framblink åt en kille i sommar, gav kring 150:- för ett par Inga problems, tror det också var just DEPO |
|
|
jag fick med den kabeln som man ser innanför skärmen, men den behövde jag inte byta. samma sockel på dom från biltema iaf! |
|
| delorian och min528: Behåller ni era original lampsocklar? Man kan väl inte få i gulfärgade lampor i dom? Till dessa måste man väl använda de socklar som följer med de vita blinkersen? Så gjorde jag. Vita och gulfärgade lampor har ju olika fästen. Eller har jag fel? | |
|
Jo, det är olika socklar på vita och gula lampor, jag har vita blikers från Biltema och har inte haft några problem med dem. så de kan jag rekomendera! |
|
|
Eh, va? Vad jag vet så är det samma sockel på gula och vita lampor... // Henke Bleifuss |
|
| Det är riktigt det finns 2 socklar BA15s och BAY15s, skillnaden är att den ena har "piggarna" mot varandra och den andra bresar lite.. det är dock inga problem att fila bort en pigg.. så passar alla.. | |
| hej ja har en röktonad och en vit blinkers | |
| pratade med bilbes och med vita glas måste man ha gula lampor sen får man väl läsa det som man vill | |
|
lösa |
|
Smiley© |
Jag beställde vita framblinkers på BMW idag, var inte så farligt dyra, 410:-/sida. Får se hur jag gör med skärmblinkers och bakre blinkers, inte såå jätte dyra heller, skärmblinkersen gick på knappt 200:-/sida och bak blinkersen gick på knappt 1200:-/sida. Visst det finns mycket billigare att beställa på nätet, men en del firmor tar lika mycket som BMW också. Jag vill inte alltid bara ha billiga saker, dom ska vara bra också! /Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.