|
|
|
|---|---|
| Nån som vet hur man får upp tanklocket när det vägrar öppnas på vanligt vis? Har provat att låsa/ låsa upp centrallåset 1000ggr men icke! Någon som har tips? M5 E39 | |
|
Jag är inte säker hur det ser ut på E39, men titta efter på insidan av bagagerummet, det brukar finnas någon form av nöd öppnig. Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Precis. Sitter en röd plastöggla på insidan (eller om den var gul?). ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Vad snällt! Skall kolla så fort tjejen kommer hem med bilen (om hon kommer hem) LOL Tack! | |
|
Min plaststropp är grön :) Syns i mitten på den här bilden: Länk |
|
|
Var precis ute och kollade. Min är också grön :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Har haft samma problem. Dra i den gröna plastgrunkan och du kan nu öppna tanklocket. Troligen är det motorn till öppnaren som pajat. Jag tyckte det var för dyrt att fixa så jag kör manuellt i framtiden. Tänk dock på att du måste trycka tillbaks plastgrunkan för att låsa tanklocket igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.