|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
^LS^ |
Hej alles Varför ska jag låsa in min bil? Fan så mycket bättre om sheriffen låste in dessa vandaler, än stå och mäta hastighet t.ex! Irreterande... /Mvh =-------------------------= Fullgasväxling, javisst! =-------------------------= |
Blykälkeraggaren |
Hos mig spelar det ingen större roll bilen står inlåst eller ej... O de värsta jag vet är att min lill opel inte får stå ifred, den står alltid olåst pga tidigare påhälsningar... o då lämnar man ju absolut ingenting kvar i bilen har till och med sett till att den inte går att starta, så har vi ju min granne bredvid med sin M5a som lämnar de mesta synligt... men tro f*n att dom ändå går in i min bil=( Ska man ha kul ska man ha sex!! |
|
Grannen kanske bekostar sin M5 genom bilinbrott... Netsix, har du råd med 3000:- per timme? Bricka, vapen, larmcentral och mitt liv kostar... Satsa på ett Satsafe Car Position Alarm istället. Vid inbrott i bilen får du ett fax, sms eller e-mail. Sedan kan du surfa in på Satsafes hemsida och se bilen från en satellit. Som extra tillägg finns bla en nödknapp för att larma polis och ge dem din position, vid emempelvis ett hot när du sitter i bilen. /KJELL |
|
|
Ja fasan det borde vara skottpengar på sånna som tjyvar saker som inte är deras och än värre de som vandaliserar!!! //Ric Wraaaaooom |
|
|
Kompis till mig som kom ut på morronen och såg att dom lyckats bryta upp bagaget på hans 540IA(E39) och snott hans baklampor med vit blink......Helt jävla otroligt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.