|
|
|
|---|---|
|
Hej! Det blev en 525 -01. Känns grymt bra, fan vad glad jag är. Men skit i det, det här undrar jag. 1. Såg att det fanns chip, 15 hk upp, vilket jag tycker låter lite. Iaf till det priset jag såg (3950:-). Någon som chippat och kan säga hur det upplevs? 2. Vill byta fälgarna och funderar på Alessio Super. Vill ha något "cleant" som är lätt att hålla rent! =) Hade Alessio F1 på min förra kärra...Frågan är hur det kommer se ut!? Tips på annat mottages gärna, helst med bild! Sedan undrar jag hur breda däck man kan ha på en 525? Vill gärna ha rätt brett bak, tycker det känns stabilare... 3. Såg på hova.com att de hade ett "Carbon Fiber Aero Form E39", öppet luftfilter -paket. Någon som testat detta/vet något om detta? Vi hörs! | |
|
1: Chip ger inte mer på en sugmotor men kan ge motorn en piggare karaktär. 2: 235 fram och 265 bak passar bra. 3:Förutom att det inte ger någon mer effekt änn ett sportfilter i original luftburk så var det fult också tycker jag. |
|
|
vill du ha en clean fälg men jävligt fin tycker jag så dezent B finns på www.ocl brorsson.se jag gillar dom iaf om inte en superball vinterfälg. hellre GasHäng än RattGlapp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.