|
|
|
|---|---|
|
Kom hem för en stund sedan och såg til min stora förvåning att någon stulit mitt vänstra dimljus kan bli förbannad för mindre, haft en spricka i det högra en längre tid som jag stört mig lite på men inte velat slänga 1200 kr så det hade dom lämnat kvar, så det blir väl till att investera i 2 nya :-(. Hade mycket problem förr med mycket inbrott i garaget under huset fick min förra bil en 9-3 cabbe näsintil slaktad. Men sedan dom gjorde om lås systemet har det varit lugnt i 2 års tid är väl dags för nya lås nu igen ///Johan Länk | |
| stryk ska de ha de jävlarna. | |
|
Spöstraff på öppen gata ska dom ha!!! Svin! Mvh Björn Länk |
|
|
Johan. S: Jag lider satan med Dig.... Jag har också varit utsatt för dessa rent ut sagt: JÄVLA AS!!! Det skall fan vara svårt att skilja på Mitt o Ditt! Man blir så trött...suck. Min förra 740iA blev ju nästan totalvandaliserad av asen, så nu har jag sålt henne.... Mvh Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Jo tack....själv blev jag av med hela M fronten på min förra 323 touring, dom jävlarna har smugit upp precis bredvid huset på natten & demonterat hela kofångaren...sanslöst... | |
zupra1 |
Vilken slump... något kräk snodde mitt högra dimljus igår! |
|
Zupra1: Länk Mvh björn Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.