AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
893

Min tur att få besök av klåfingriga typer !

Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Kom hem för en stund sedan och såg til min stora förvåning att någon stulit mitt vänstra dimljus kan bli förbannad för mindre, haft en spricka i det högra en längre tid som jag stört mig lite på men inte velat slänga 1200 kr så det hade dom lämnat kvar, så det blir väl till att investera i 2 nya :-(.

Hade mycket problem förr med mycket inbrott i garaget under huset fick min förra bil en 9-3 cabbe näsintil slaktad.

Men sedan dom gjorde om lås systemet har det varit lugnt i 2 års tid är väl dags för nya lås nu igen

///Johan Länk
Ci
531
CiM
325ciM-04
stryk ska de ha de jävlarna.
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Spöstraff på öppen gata ska dom ha!!! Svin!

Mvh
Björn

Länk

KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Johan. S:

Jag lider satan med Dig.... Jag har också varit utsatt för dessa rent ut sagt: JÄVLA AS!!! Det skall fan vara svårt att skilja på Mitt o Ditt! Man blir så trött...suck. Min förra 740iA blev ju nästan totalvandaliserad av asen, så nu har jag sålt henne....

Mvh
Anders

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jo tack....själv blev jag av med hela M fronten på min förra 323 touring, dom jävlarna har smugit upp precis bredvid huset på natten & demonterat hela kofångaren...sanslöst...
zupra1
Vilken slump... något kräk snodde mitt högra dimljus igår!
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Zupra1:

Länk

Mvh
björn

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.