|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har monterat Sparco ratt i e34 M5 med airbag? Navet som jag fick med va naturligtvis fel :( Ser ut som Sparco inte har något nav till airbag bilarna. Hur har du/ni löst det? (Ja! jag har sökt, men blev bara förvirrad) //Ticco.com | |
|
Jag har bytt från min orginal airbag ratt till en MOMO utan airbag. Gick kanon. Ska du byta till en Sparco med airbag eller en med utan? ///Micke M5:an Länk |
|
|
Ok, tack för info. Sparco utan airbag blir det. Tror faktist att det är samma bultcirkel på Sparco och Momo, måste undersökas... :) //Ticco.com |
|
|
Duffyman: Du råkar inte ha något Art.nr på det navet? //Ticco.com |
|
|
Jag har Sparco-ratt med MOMO-nav, såvitt jag förstår är det samma bultcirkel. Kanske skiljer sig mellan olika rattvarianter, min är mocca, ej airbag. mvh Anders |
|
|
Jag ska oxå ha en mocca ratt Sparco 383 heter den. Tittade på Länk efter MOMO nav, men där finns inget till e34 med airbag. //Ticco.com |
|
|
Ticco: Jag köpte mitt nav på Micro. Ja vet att Micro inte är de bästa men skit samma. Köpte först nav till E34 men de passa inte så då sa jag till killen att jag ville se på navet till E36:an. O de såg ut att passa. Köpte de o vipps så hade jag en MOMO ratt monterad ///Micke M5:an Länk |
|
|
Okey, kanske den vägen jag får gå då :) Tack för infon! //Ticco.com |
|
|
Duffyman: Fick tag på ett Momo nav i dag till en e36 och det passar, men hur har du löst tutan? Måste man ha e36'ans orginal släpring oxå? //Ticco.com |
|
|
Ticco: Tutan.....den j-veln. Ja de löste jag tillfälligt innför besiktningen bara med hjälp av en kabel från själva kontakten till tutan. Alltså inte piggen du ser när ratten är borta. Sedan så "jorda" jag den andra. Vet inte om man måsta ha E36:ans släpring. Ska försöka fixa min tuta lite mer seriöst sen. ///Micke M5:an Länk |
|
|
Ok, förstår hur du menar. Ja så kan man ju lösa det ett tag, men jag ska försöka ragga tag på en e36 ratt å spana lite. //Ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.