|
|
|
|---|---|
|
Hmm svårt att få till en bra rubrik när man som jag har flera frågor. Hur som haver. Eftersom renoveringen fortskrider så har en bättre begagnad Bavaria C Professional RDS tagit plats igen. Bytte den andra pga dåliga pixlar. Nu till problemen: Apparaterna ser identiska ut. Men efter bytet vill inte styrdelen i armstödet bak vara med och leka längre. Det enda som fungerar är On/Off på volymratten samt att det endast är några pixlar här och där som lyser och inte ger någon information överhuvudtaget. Ofta så bara sprakar det om CD-spelaren, jag har kontrollerat fastsättning av kablarna. Verkar ok... Det kan då hjälpa att stänga av stereon för att bara sätta på den igen, sedan fungerar det bra...? Innan jag bytte hade jag även en enorm radiomottagning men nu sprakar det tom på P3. Jag är säker på att apparaterna är samma vad kan vara orsaken/orsakerna till dessa problemen? | |
|
Det låter ju, kort och gott, som om den nya apparaten är trasig...? Wilhelm Svenselius |
|
|
Eh? Själva huvudenheten i instrumentpanelen som jag bytte fungerar i sig med allt vad det innebär. Det är ju ett flertal fel runt omkring som uppstått efter bytet. Har svårt att tro att CDväxlaren ger upp likaså radiomottagaren och lilla styrenheten i bak på en och samma gång och bara ibland. Ska börja med att montera ur den igen och gå på med lite rengörning på alla kontakter NU NÄR DET ÄNTLIGEN SLUTAT VARA MULET OCH REGNA! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.