|
|
|
|---|---|
| Ska lacka om bilen nu i vår, prisuppgifter? | |
|
tips 1; ta bilen till en firma som lackerar bilar. Enklast och så får du det vettigaste svaret/prisuppgiften. I stort sett omöjligt att ge dig något vettigt svar här; sådana frågor brukar sluta med allt från 0-100tkr. "Vilken buss skall jag ta?" är ungefär i samma nivå med din fråga. Ingen vet varifrån, vart eller när jag vill åka. Inte heller vilken typ av buss. mvh |
|
| Här omkring brukar det ligga runt 10.000:- med färg o jobb. Fråga mig inte hur de gör jobbet...men det ser ju bra ut iallafall. | |
|
10000??Låter billigt....När ja lacka om min M5 fick ja pröjsa 16000(svart)...Men då plocka de bprt allt iofs(Handtag,grill,stöttfångare lister mm).Och resultatet blev 100%.T o m min far som var väldigt skeptisk till de hela fick en chock när han såg bilen...Han kunde inte hitta nåt fel på jobbet, o de faktum att lacken va jämnare än på hans 1 år gammla Peugot o hade enorm lyster gjorde ju inte saken sämre |
|
VillHaCab |
Vart lackade du bilen? Ska själv göra en hellackering. Svårt att veta vem man ska välja, man får gå efter andras rekomendationer. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.