AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
410

Lack

Ma
46
Marcus_H
530iA -93
Ska lacka om bilen nu i vår, prisuppgifter?
tips 1; ta bilen till en firma som lackerar bilar. Enklast och så får du det vettigaste svaret/prisuppgiften.
I stort sett omöjligt att ge dig något vettigt svar här; sådana frågor brukar sluta med allt från 0-100tkr.
"Vilken buss skall jag ta?" är ungefär i samma nivå med din fråga. Ingen vet varifrån, vart eller när jag vill åka. Inte heller vilken typ av buss.

mvh
Da
120
Dahlman
BMW 540IA -93
Här omkring brukar det ligga runt 10.000:- med färg o jobb. Fråga mig inte hur de gör jobbet...men det ser ju bra ut iallafall.
10000??Låter billigt....När ja lacka om min M5 fick ja pröjsa 16000(svart)...Men då plocka de bprt allt iofs(Handtag,grill,stöttfångare lister mm).Och resultatet blev 100%.T o m min far som var väldigt skeptisk till de hela fick en chock när han såg bilen...Han kunde inte hitta nåt fel på jobbet, o de faktum att lacken va jämnare än på hans 1 år gammla Peugot o hade enorm lyster gjorde ju inte saken sämre

VillHaCab
Vart lackade du bilen? Ska själv göra en hellackering. Svårt att veta vem man ska välja, man får gå efter andras rekomendationer.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.