|
|
|
|---|---|
Dino |
Nu undrar jag om det ska finnas en cd växlare på en original cd spelare "Busines" och isåfall vart ! om inte kan man köpa den till separat? M-MotorSport |
|
Cd-spelaren har en cd-styrningsfunktion, men själva cd-växlaren är tillbehör. Cd-växlaren kan enligt uppgift monteras på två olika ställen i bagaget, under hatthyllan (vet ej om det gäller cab) eller på vänster sida under ett skydd eller i handskfacket (ovanligt). Utan adaptrar el liknande passar bara BMW-original CD-växlare! Vissa bilar har fördragna kablar till cd-växlaren. Lycka till! |
|
|
Om du e sugen på en växlare har jag en till salu (egentligen MED bandare men vafan..) Kolla bara så att du har kablar dragna. Han som skulle ha mina grejjor bangade pga. att dom kablarna inte fanns i hans M3-95:a. Se min annons på BMWBörsen. Men kolla som sagt kabeln för den går loss på 1.500 spänn på BMW och den tänker jag INTE dra ur min. Ha de!! |
|
Dino |
328-Johan hur kan jag se om jag har färdig dragna Kablar ska jag kolla som du sa på vänstra Hörnet i Bagaget eller och Passar din Växlare till min Cd spelare med tanke på att din var från en bandare !! och nej det är inte en Cab utan min 323ci jag tänker på! M-MotorSport |
|
Dubbelkolla med BMW om det är samma växlare på e36 och e46! Jag tolkar 328-Johan som om hans växlare kommer från en e36 och att du Dino tänker sätta växlaren i en e46!? Lyft på sidopanelen i bagaget på vänster sida och kolla om där finns anslutningskontakter. Kolla in detta som kan vara till stor hjälp! Länk Mvh Johan B |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tyvärr så är tyskarna dåliga att fördra något gäller både MB o BMW, är det inte monterat från skrach, så får man dra nytt själv.På E39 fick verkstäderna i början göra egna kablage till cd-vx i bagaget. Numera kan man köpa ett färdigt kablage som 328-J säger.Det är numera bara japsen som har fördraget till det mesta, jänkarna hade det förr, men tveksam till det idag.Hade en cdvx-kund framför mig när jag var på BMW ngn. i höstas, så jag passade på att fråga. MVH Hasso |
Dino |
Johan B , Okej tack för svaret , ska kolla det idag efter jobbet så får jag se . "skriver beskedet på kvällen om det fanns eller inte " 328-Johan , vart bor du då ? jag är från Sthlm , Tänkte om man kan kolla på den isåfall ? M-MotorSport |
| bor i lund, kan maila biler.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.