|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det är någon som har hör om ett dragkroksmärke som heter Basard eller något liknande.. Är den ok, falken | |
| Vet inget om Basard men jämför priset med BMW's original (Westfalia). När jag letade krok så var BMW's krok lite billigare och kabelsatsen lite dyrare så slutsumman blev ungefär samma som icke original. | |
|
Bosal? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Bosal är rätta namnet på drag som Meca säljer Jag har monterat det på en 518i-1990 nyligen (Lågmilaren) och det passad rätt så bra jag fick justera i ytterkanterna för den var 5mm för lång. Elsatsen var OK Hans/hrb |
|
|
Tackar!!! då får vi se hur det går..Förra ägaren ska sätta på kroken, nån gång ..... han håller sig undan.. falken |
|
Miper335 |
Vadå???...skall förra ägaren montera kroken? Nu är det ju inte en 240 vi pratar om....massor med jobb och dyrt blir det!! Det snyggaste ( om det finns andra vet jag inte ) är ju ett avtagbart men det sitter ju i kofångaren.. Tror inte att han byter så mycket grejor!?? |
|
Avtagbart ska det va.. har kolli nr så det ska vara på gång nu.. pratade med honom i fredags kväll.. falken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.