|
|
|
|---|---|
|
Ska byta ut originla stereokontakterna till ISO hade jag tänkt. Och det skulle underlätta mkt om jag fick veta vad alla kablar som går till standardkontakterna har för funktioner. Så om ngn ligger på kunskapen om vad dom olika trådarna har för uppgifter skulle det underlätta grymt! Tack på förhand! | |
| Köp en färdig adapter bmw-iso istället så är det bara att plugga in utan att klippa bort original kontakten , kostar en hundring på biltema har jag för mig. | |
| Det är den jag har köpt fast på ngt konstigt vis så är det hane mot hane... | |
| Då har du nog fått fel eller så fattas en mellan bit av original kablaget. | |
|
Vad har du för huvudenhet? Jag hade en Bavaria Professional och det finns ingen adapter i världen som passar den. Det slutade med att jag drog nytt kablage. Mvh, Hellboy Länk |
|
|
Det kan vara så att det fattas ngt, det kan jag inte svara på... Huvudenhet, om du menar stereoapparat s¨satt där ingen så den frågan kan jag tyvärr inte svara på. Det egentliga problemet är väl inte vilka kablar som går till vilka högtalare. Det är ju bara att testa sig fram. Gjord tråden är lokaliserad. Strömkablarna är ju bara att mäta fram, men då är det fem stycken kablar jag inte vet vad dom gör... |
|
|
Har du slutsteg? Isf går ingen av de 5 kablarna till högtalarna. Har du antennkabel framdragen? Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
På mektipset om elsystem mm hittar du en del kabelfärger osv för stereon. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.