|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar på att sätta in ljud i bilen min eftersom originala saker inte brukar vara bra. Jag testade koppla in lite ljud på dom olika högtalarna och har kommit fram till att dom främre högtalarna inte låter helt kasst. Så jag var tvungem att ta upp och kika vad det var, ifall dom kunde vara utbytta men det tror jag inte då märket var Oben. Är detta original? Oben alltså? Bak var det sämre då en högtalare sprakar som tusan och verkar vara sprängd. Men hur tusan gör man för att få fram högtalarna? Ska man bort med hela taket eller kan man ta bort bara gallret? Har testat båda men det känns som att jag inte vill riva sönder ngt då jag inte vet vad jag gör riktigt. Jag funderar att testa budget varianten med förstås en bilstereo och enbart baslåda och höra hur det låter. Är det idé ens eller är det bara köpa allt på en gång? Om ni har tips på stereo, baslådor eller högtalare passande e34 touring 1993 så hör gärna av er! | |
fjamsetramsa |
bra system fram...ca 2000..sen räcker det med en baslåda i budgetvariant om man nu inte är kräsen |
| Så du tycker att man ska ta bort allt ljud i bakre delen? | |
fjamsetramsa |
japp....man står inte med ryggen mot konserten |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.