AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
430

Jag ville så gärna ut och glida!

Visa användare
65
Adam
M535 -87

Gamla:
525i -89
M5 -92
320i Touring -89
318is -90
325i -88
750ia -88
325i -92
Skulle äntligen ställa på bilen efter vinterdvalan och ringde glatt upp bilregistret. Har inget reg.bevis (bilen står på morsan och hon har slarvat bort det bla,bla) men det trodde jag inte var nåt problem. Damen på bilregistret säger att hon inte kan ställa på bilen åt mig om jag inte har behörighetskoden och det går inte att faxa reg.beviset. Så nu får jag sitta ännu en helg och fantisera om bilen tills jag får reg.beviset på måndag.
ErikNilsson
Det är ganska svårt att skylla från sig när man själv har planerat dåligt va!?

För övrigt ett totalt meningslöst inlägg!

/Erik
Erik,

Ditt också. Mitt med...
Mitt med.....

"Det viktigaste är att tillrättavisa andra, inte ödmjukhet"
mi
239
mikebike
Z3 2,8 -99 Roadster
Det är ju skitväder i alla fall!
mo
267
moonflower
525 TDS Touring -93
320 Cab -90
M5 -89
635 Csi -85
728i -84
Erik:
tala då om för mig vilka inlägg som EGENTLIGEN är meningsfulla!!! jag tycker, och tror, att forumet är ämnat för alla sorters inlägg som på något sätt har med bmw att göra. en stor del av poängen med forumet är ju att kunna ta del av andra bmw-ägares glädjestunder och vedermödor!

let the Best Machine Win!
netsix
Erik

Håller med moonflower. Det som man kan klassa som ett meningslöst inlägg var ditt.

/netsix
M-3
håller med fullt... man kan inte räkna med allt,;)
Hoppas att det går bättre NU i helgen då;) ha det
Gemini__
----> ErikNilsson

Lite vett å etikett ber jag dig om, tack. Din negativa/nedlåtande ton hör inte hemma här på forumet.

//Tompa
M-3
Hej.. Håller med Gemini... men visst fan är det tråkigt att behöva vänta när pärlan bara står och knuffar mot garage porten:).. Tror även att vägverket gjorde om påställningen tills iår,då jag oxå inte hade det lika smidigt som förra året mad fax och dyligt.. Hej
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.