|
|
|
|---|---|
|
Litet fel har uppstått på bilen med torkarna. Läge 1 och 2 är samma.Får inte torkarna att gå i normal hastighet utan går i intervall där med.Har kollat säkringarna under huven och alla är hela.Vet inte om det kan vara reläet??Någon som vet vilken det är elr om jag skall kolla något annat??? läge 0 är alltså utgångsläget läge 1 är intervall(alltså ett snäpp upp) läge 2 normal hastighet läge 3 hög hastighet | |
| ingen? | |
| Det kan mycket väl var spaken som är "slut". | |
|
Kanske man får dra till skroten och plocka av en och prova. Några fler ledtrådar =) |
|
|
På min 525a -93 så finns de en finess som gör att när du står still och har spaken i "normal" läget så går torkarna automatiskt tillbaka i intervall läget just för att de (oftast) inte regnar lika mycket när man står still......de som kan ha hänt på din (om den har samma sak) är att får torkarna eller datorn som styr detta inte får hastighetssignal, då tror den ju att du står still och då torkar den bara i intervall......detta är bara en teori, hur de sen funkar om man går in djupare på detta vågar jag tyvärr inte svara på! :-) lycka till!! Oskar |
|
| Några fler ideer på vad det kan vara,någon?????? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.