|
|
|
|---|---|
|
Hej! Läste en annons på blocket, en e30 320ik där ägaren hade skrivit längst ner "Skön sång från v6:an och skitkul bil". Men inte fan har väl den v6 ^^ Har han ens kollat under huven någon gång? -- DTM system och rak 6a ;) | |
alex_328 |
BMW gör inte V6or .. det är raka sexor i så fall ! haha killen har skrivigt fel |
|
Inte helt ovanligt dock, att även bmw-ägare har dålig koll på vad man kör för nåt... Min bil: Länk |
|
|
Ganska vanligt som sagt nuförtiden att BMW ägare inte har en susning vad det är man kör :) Mvh Janne. |
|
|
Hehe jo iofs men ändå, lite koll borde man ju ha. För visst syns det skillnad på en v6a och en rak 6a, men han kanske lurades av insugets utformning på bilen. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| En kollega ville jag skulle se hans fina 735:a med v8:a. Visst var det en v8:a men jag lyckades till slut övertyga honom om att han nog hade en 730. Ibland är det nog bra om modellbeteckningen få vara orörd på bakluckan | |
|
Tja en till Länk Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Finns en o annan som inte har riktig koll: Länk Länk Länk (320 E36 med V6/154hk!!) Länk Länk ...men vissa har koll!! -> Länk "Vill nu sälja min BMW 520i, 24 ventilers rak 6:a! OBS ingen v6 som många blandar den med" - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Haha jag kan inte låta bli att skratta. Att det finns så många som inte ser att det är en rak 6a, tex på e36an motorn kna ju inte ligga rakare =P Undrar om dom ens läst handboken till bilarna nångång hehe -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Ungefär som när folk kallar en bakaxel med diffbroms för diffad och slutsteget till fläkten för fläktmotstånd ;) Det är inte bara på blocket folk nämner saker vid fel namn :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.