|
|
|
|---|---|
|
vart kan jag köpa vindskydd till E36a cab ? tacksam för hjälp | |
|
Denna Länk eller på BMW för nästan samma peng. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tjena! Eller så köper du från Ebay Tyskland, det skall jag göra. Bra mycket billigare än att köpa här hemma. Länk /Henke |
|
|
Om du inte har krav på att det ska vara absolut vindstilla i kupèn kan du göra som jag och köra med de här lösa skärmarna som man fäster i nackskydden, undre bilden: Länk Lite fläktar det ju med dessa skärmarna, men det ska det väl göra, varför åker man annars cabbe? :) Jag beställde mina från bilmodehuset men det var ganska längesen, till min fd. E30-cab, och de passade på E36'an också. På sidan där står det inget om att de passar på BMW's cabbar, men det är ju bara att ringa och höra efter. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
tack så ,mycket . man borde kunna hitta ett för 1500 . det där i tyskland då . finns de nån sida man kan kika på? / Rickard |
|
|
Har funderat på att göra en egen variant som man kränger över nackstöden fram. Alltså någon form av nät mellan framstolarna. På så vis så har man inget problem att vara fler än två i bilen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Klicka på LÄNK-texten i mitt inlägg så kommer du direkt till sökresultet på Ebay Tyskland. /Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.