|
|
|
|---|---|
|
Behöver hjälp med att nollställa servicetjosan på min bmw diesel. Det ska göras manuellt på dessa va? Hittade bara till 00 och uppåt på "mekartips" Någon som vet. Väldigt tacksam för svar.. MVH Robin | |
|
Ingen som någonsin har gjort det eller vet hur det går till? Visst borde det finnas någon BMW mekaniker här som är snäll att ge en hjälpande hand. MVH Robin |
|
|
Tja synd att du bor så långt ifrån .. annars har jag en sån nyckel.. Vet inte om man kan göra det manuellt.. annars så kostar en sån 500kr ungefär.. |
|
|
Nyckel, hmm vad är det för en nyckel? Kanske bara är 00 och uppåt som är manuellt. Finns det nån hemsida där man kan beställa eller är det BMW ÅF ? Förklara hur det fungerar. mvh robin |
|
|
Se länken på denna sidas topp 399:-' Länk |
|
| hmm tack | |
| eller vars | |
|
Kollade på länken.. och dem passar till de flesta modeller.. den jag har köpte jag av en kompis som använde den till sin 540 e39 och jag använder den nu till min 328 e36 riktig bra grej faktiskt, Lycka till Mvh// Biran |
|
|
Gå in under mekartips ( 2005-09-21)där hittar du hur man gör med e46 behövs inga verktyg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.