|
|
|
|---|---|
|
Så har det då hänt, det som jag har fasat för. Har blivit påbackad av någon idiot som sedan stuckit utan att lämnat namn och nummer. Istället lämna dom min bil med positions ljuset intryckt i spoilern + en 7 cm reva i lacken på spoilern. =( Bilen =) Länk | |
| Fyfan... :-/ | |
|
Hände mig med för några veckor sedan. Fan förjävligt. Inte lika farlig skada men behövs lackjobb endå. Hoppas att det fixar sig med bilen din. Man blir så less. Hoppas alla jävla smitare frontar en bergvägg utan bälte eller nåt. |
|
|
Tråkigt =( På en parkeringsplats eller? |
|
|
Polisanmäl detta direkt och tala sedan med trafikskadeföreningen så kan du slippa självrisk om du har tur pga att du råkat ut för en smitare! - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Hej, Visst fan är det surt. Hur ska jag nu fixa detta egentligen. Var nere på BMW i Malmö och dom rekomenderade att punktlackera spoilern. Frågan är bara om det verkligen blir bra? Någon som har erfarenhet av det? Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Lider med dig! Får du skadan betald hade jag nog inte punktlackat. Å andra sidan. Be dem lämna fastpris på att fixa skadan. Inte hur de tänker göra. Då får du hela spoilern lackerad om de inte reder ut punktlacken. Kolla med någon seriös lackerare om han nöjt sig med punktlack. Jag har bara Mose i kstad som referens men han är überpetig så han hade nog helst velat lacka halva bilen ;P /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| snacka med min farsa stoffe. han känner en grym lackerare!! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.