|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag och min fästmö ska gifta oss i Augusti och det är dags att fixa transport från kyrkan. Som BMWägare vill vi förstås åka ståndsmässigt, d.v.s. BMW men 325:an är lite liten i baksätet och dessutom vore det skoj med nåt som vi inte åker i dagligen. Vi tänker oss nåt i stil med nyare 7-serien eller Z3. Finns det någon på forumet som har erfarenhet av hur man bär sig åt för att ordna detta? Bröllopet skall stånda den 18/8 i Bygdeå 3 mil norr om Umeå. /David och Gabriella | |
|
Du kan ju höra med Lindholmsbil om de kan låna ut en. Såg en Z3:a hos dem idag som var ganska fet! Eller så kanske dom kan tipsa om någon som köpt en sådan bil som ni söker!! Lycka till!!.. |
|
|
Låna ut en bil.. hm, knappast troligt. Det finns företag som hyr ut exklusiva bilar, kolla med dem (står i gula sidorna) |
|
|
Jag tycker ni borde fixa en 745i |
|
|
Tack för tipsen! Det ordade sig genom att vi hyrde en Z3 hos Lindholms bil. Inte alls dyrt faktiskt, 1500 kr för hela helgen (fre em till må fm) plus bensin. Fantastiskt roligt hade vi dessutom, rekommenderas varmt!! /David och Gabriella |
|
^LS^ |
Trevligt! 2 flugor i en smäll typ! :) Nu börjar det nästan bli värt att gifta sig oxå! ;) Hade gott |
| He, he. Vi gifte oss också den 18:e. Färden gick i vår egen Z3, nedcab:at kl. 21.30! Kanonväder. | |
| Gorm -> Bygdeå, var på brölopp där i fjol :-) | |
BeeMWe playboy |
Hur fan har man sex i en Z3... |
|
Hmm... Jaa, det går nog kanske om man ger sig f-n på det. Är det nån på forumet som har erfarenheter kanske? MVH /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
| Givetvis har man en V70 till det!? | |
|
Baksätet på min M5a var dunder, fällde bara fram stolarna, blev som en limo....Lite mer sunk-varning på försöket till sex i baksätet på min M3a...för trångt så vi provade att fälla baksätet och delvis krypa in där, men det blev snabbt rätt patetiskt, så vi sket i det.. : ) försöka duger.... Philip |
|
|
Man kanske ska låna morsans A5 avant, värsta lyxen.... ska fanimej ta tjejen på en spinn snarast... ;) Philip |
|
|
A 6 avant är det ju såklart... Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.