|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Någon annan som upplever att MKIV går mycket långsammare med egenbränd DVD? Min har dessutom tappat rösten :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hade stora bekymmer med att få mina DVD'n att funka (långsamma, funkade bara vissa dager etc). Det visade sig att min DVD brännare som är ganska gammal behövde en uppdatering av sin "firmware" för att kunna bränna riktigt på dagens *16 Skivor. Efter att jag uppdaterade min firmware har alla mina kopior funkat till 100% Tobmag |
|
|
Tobmag: Tackar. Hoppades att det skulle vara så enkelt. Blir till att köpa snordyra DVD-skivor och bränna på 0.0000005x hastigheten. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Nu är fartkamerorna uppe i 760st i Sverige /Pulare |
|
|
FEL!!! Det är 696 st i Sverige och 12516 totalt i hela Europa... |
|
| Det är vad jag har på min 2007-1 iallafall..... | |
| Ni som vet: Ligger det fartkameror inlaggda på skivorna från "fabrik" när man köper en CD-skiva? | |
|
Nej jala.. Varken på CD el DVD.. Man kan bara lägga in fartkameror/modda en DVD HIGH..EJ Professional . HIGH är till E39,E46,X3,X5... 03 och framåt Professional är till bmw med IDrive.. Har testat att modda en Professional 2007-1 till min fars 530-05 E60 men det går inte |
|
| jala: Nej det gör det inte | |
|
Bianca kolla här 2007-01-13 760st Länk /Pulare |
|
| OK, det var som jag trodde. Jag blev lite confuse när Bianca skrev "....vad jag har på min 2007-1.... Jag tecknade in att de fanns kameror in den uppgraderingen. | |
|
Pulare kolla här Databasen uppdaterad: 2006-11-22 Antal kameror: 696 st |
|
| Det finns bara/ska bara finnas 700 st fartkameror i Sverige.....Asså fartskåp.. | |
|
Jag använder samma fartkamera-ikon som VV har som standard:) kolla gärna min hemsida...Den är blå/vit |
|
|
Bianca Är du säker på det. Har du kollat på länken jag la in tidigare idag. Den databasen du har tittat på är inaktuell. Poidatabas.se har bara 696st och är från 2006-11-22. /Pulare |
|
|
Vet en länk som har 780 fartkameror men jag är skeptisk eftersom sverige bara ska ha 700 fartkameraskåp..Så jag fattar inte varifrån dom andra 80 kommer ifrån? |
|
|
Dom kommer väl från folk som har rapporterat in att dom har hittat nya kamera skåp. Eller har dom sett skåp som inte är kameraskåp. "ASG" Sidan bygger ju på att folk ska rapportera in nya samt bortagna eller flyttade kameraskåp. /Pulare |
|
| Varför funkar inte länkarna längre? Finns det andra sidor som beskriver förloppet? | |
|
Kan inte nån vänlig lägga upp en version med fartkameror i sverige på tex piratebay eller nåt, länken till beskrivningen är borta... |
|
|
Hej! Ni som har fått det fungera kan ni inte lägga ut filerna eller något så vi som är mindre teknik begåvade kan ta del av de? Jag har försökt följa instruktioner länkar mm utan att lyckas. Det vore bra med lit hjälp mot fartkameror. Owjan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.