|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det är någon som vet en sida där man kan lyssna på polisradio..ingen av dom sidorna jag testat fungerar.. Mvh johan | |
alex_328 |
www. google sök .. polisradio |
|
jo jag har gjort det men det finns bara en massa sidor där det inte funkar att lyssna.. hade jag inte redan kollat på google så hade jag nog inte skrivit här.. |
|
|
Du kan köpa en billig polisradio på bl a Teknikmagasinet. Mvh Asken Felet med nätet, är att alla förväntar sig att allt skall vara gratís... |
|
|
Servrarna med scanners osv går lite upp och ner, iaf vad gäller svenska sidor. Man kan lyssna på massor av radio inkl polis och annat, främst från USA. Passa på och lyssna på svenska sidor så länge de finns, snart är Tetra i drift fullt ut och då blir det inga blåljusradio att lyssna på. Sök på live radio, live scanner osv. FP |
|
|
Denna lyssnar jag på ibland: Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
Nu ska jag ge er en riktigt bra sida: Länk /Martin |
|
|
Förvånansvärt lik den första länkens källa...) FP |
|
|
Lr så använder du mediacentret på winamp och söker på police, polis samt sthlm lr sweden /Thomas |
|
|
swunge: Det är nog den sämsta av dom alla..funkar inte alls. |
|
|
hehe oj.. såg inte att länken "länkade" till min länk :P Grasam: hmm den har ju alltid fungerat för mig.. lyssnar på borås. Folke: När tetra tas i drift.. innebär det att alla scanners är bara att kasta? |
|
|
Inte alls... men det blir inte så mycket av de "traditionella" blåljusmyndigheterna kvar att lyssna på. Om det är radio av typen DLS eller motsvarande med endast 80 eller 80-410Mc-banden så blir den rätt tyst dock. Jag sålde min DLS Direct-II för en tid sen... det hade jag inte planerat för några år sen. Fast jag har ett gäng andra fullbandare om andan faller på...) FP |
|
|
Länk BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.