|
|
|
|---|---|
| tjena funkar det med e30 m3 vevstake i en m10, passar den över huvud taget på veven?? | |
|
gå till nedanstående adress och sedan in på 02-tavlan (kolla menyn till vänster) och ställ din fråga där, garanterat ngn som vet! jag har bara hört att man använder m5 3,6ans stakar i m10an...jag byggde ny motor till min 02a i början på året och frågade då en mycket erfaren motorbyggare/trimmare som vi har här i mina krokar och han sa att originalstakarna håller för mycket och jag tvivlar inte på hans kunskap...vad skall du bygga för maskin, turbo eller sug? Länk MVH Johan K |
|
| Dom passar.Håller på att bygga min motor nu med m5 kolvar och m5 stakar och m3 vev. | |
|
det kommer nog bli 2 m10 byggen. en turbo och en sug. ska borra upp till 92,5 och ha venolia kolvar till båda men jag tycker det är dumt att svarva ner så dyra och bra kolvar så jag försöker hitta nåra bra stakar så man slipper det. jag uppskattar alla åsikter och ideer om liknande byggen. 2002tii: vad får du för komp med dom grejerna du använder. behöver du svarva ner kolvarna nått? |
|
| Jag har räknat ut att jag behöver ca 80cc förbränningsutrymme för att få 7.5-1 i komp förhållande så jag kanske inte behöver svarva kolvarna dom har redan orginal en nedsvarvning på 3.5mm tror jag det var. | |
|
Hej på er! Om någon är intresserad så har jag en uppsättning S14 stakar och kolvar med nya ringar att sälja. Om någon är intresserad så maila mig. För här inne följer jag inte trådarna. Mail: largusracing@yahoo.com MVH. /Bonje Hellre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
| Det var lustigt.Jag som jagat ringar ett halvår men köpte en uppsättning igår.Har annonser utlagda lite här och där.Du kan mejla mig och säga vad du villha för grejorna. | |
|
Hej hopp... Ser att jag skrev fel mail här för 100 år sen. Det är largusracing@yahoo.se Hellre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.